Trei reguli puţin cunoscute ale companiilor aeriene care te-ar putea SALVA într-un aeroport

 In Kruiser, Stiri

„Regula pneului plat” este o regulă de afecţiune, care permite responsabililor de check-in să adopte o anumită flexibilitate în cazul pasagerilor care au ratat un din cauza unei pane de cauciuc suferită pe drum spre .

 

Pentru a invoca acest motiv nu e neapărat să ţi se întâmple asta sau să te documentezi riguros. Acest motiv presupune că pasagerul a luat în calcul şi problemele de trafic şi cele pe care le-ar fi putut întâlni.

 

Punctul crucial în această regulă este că dacă, din anumite motive, se întâmplă ceva în timpul zborului, nu din vina companiei aeriane, şi pasagerul ratează întregul scop al călătoriei, compania aeriană are dreptul să compenseze pasagerul sau să-i ofere o soluţie alternativă.

 

Acest lucru poate fi uşor de aplicat în cazul afacerilor şi călătoriilor personale. De exemplu, în cazul în care persoana zboară în calitate de agentul de vânzări spre Podunk, Idaho, cu scopul de a participa la o conferinţă importantă. Dar, pe drumul spre Podunk, avionul e întârziat şi există o problemă mecanică.

 

Porblema este că persoana  a coborât din cu trei ore după ora indicată. În conformitate cu această regulă, persoana are dreptul la o restituire a costului biletului, schimbare a direcţiei zborului sau o compensare.

În cazul în care compania aeriană are o anumită problemă, mai ales în cazul în care problema este mecanică,  se ia decizia unei redirecţionări a pasagerilor cu alte nave, evident spre alte direcţii apropiate de destinaţia finală. În acest caz, fiecare călător are dreptul de a solicita aeroportului traseul cel mai direct.

Există zeci de studii care afirmă că limitarea aportului de carne în dieta zilnică poate reduce riscul apariţiei cancerului, bolilor cardiovasculare, diabet sau obezitate, însă, mai mult decât atât, scăderea consumului de carne la nivel mondial ajută la reducerea consumului de apă sau combustibil.

Unele dintre aceste reguli sunt mai degrabă parte din politica neoficială a companiilor aeriene decât din cea oficială, dar cu un zâmbet şi o voce calmă, poţi face ca aceste reguli să fie încălcate de către  reprezentanţii companiilor aeriene.

 

 

Postari Recomandate

Lasa comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Contact

Nu suntem disponibili pe moment. Puteti sa trimiteti un email si va vom contacta cat de repede posibil.

Nu poti citi? Schimba. captcha txt